środa, 23 maja 2012

Piece of the garden & garden pieces




And in the woods a fragrance rare
Of wild azaleas fills the air,
And richly tangled overhead
We see their blossoms sweet and red.

     {Dora Read Goodale,
Spring Scatters Far and Wide}


Podobno różanecznik japoński (Rhododendron molle (Blume) G. Don subsp. japonicum (A. Gray) Kron) kwitnie maksymalnie miesiąc. Moja azalia zakwitła przeobficie. Tym prędzej pobiegłam do ogródka, żeby uwiecznić coś, co za miesiąc może być już przeszłością. Zwłaszcza, że ogrodnik to ze mnie raczej amator-entuzjasta, a to nie zawsze sprzyja podręcznikowemu rozwojowi flory.


A dodatkowo, robiąc w weekend porządki, wpadłam na spontaniczny sposób wykorzystania słoików i resztek sznurka.  Zajęło mi to może 15 minut.
Mąż mówi, że wyglądają po prostu jak słoiki zawieszone na drzewie. Ale mi się wydaje, że to całkiem sympatyczne lampiony zwłaszcza, gdy - jak już się ściemnia - migocą w nich wesołe płomyki.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz